Vrijdag 31 maart - Reisverslag uit Salinas, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu Vrijdag 31 maart - Reisverslag uit Salinas, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu

Vrijdag 31 maart

Door: Attje

Blijf op de hoogte en volg Attje

31 Maart 2017 | Verenigde Staten, Salinas

We verlaten de camping weer voor een rit richting San Francisco. We hadden een mooie plek op de camping in Santa Margarita, maar zoals zoveel campings die we hebben aangedaan, was deze het meest gedateerd van alle. Het is allemaal vergane glorie, maar voor 1 nacht is het oke.
We rijden snelweg 101 naar het noorden op en rijden door een prachtig heuvelig landschap met veel wijnbouw en landbouw. Wat ze er nou buiten de druiven verbouwen is ons een raadsel, het is allemaal laag bij de grond. Het lijkt het meest op groenten, verschillende soorten. Ook is dit, evenals bij Wasco waar we gisteren doorreden, een olieproducerend gebied. Ontzettend veel ja-knikkers in een groot gebied langs de snelweg. We hebben even voorbij Salinas weer een KOA camping uitgezocht, wel langs de snelweg, maar voor 1 nachtje moet het kunnen. ’s Middags maken we een wandelingetje rond de camping en lopen nog even naar het winkelcentrum aan de overkant van de snelweg.
We merken dat we een beetje aan het eind van ons vakantielatijn zijn, dus we doen vooral rustig aan: veel lezen, lekker relaxen. Morgen naar San Francisco waar we weer meer activiteiten op het plan hebben staan. Oh ja, het weer is nog steeds fantastisch, dus de gehuurde campingstoeltjes komen tot hun recht.

Attje

Jan en ik gaan van 12 maart t/m 5 april 2017 een nieuwe camper van Road Bear van de fabriek in Middleburry vlakbij Chicago naar San Francisco brengen. Jan heeft een mooie route bedacht, die ons via Las Vegas, Grand Canyon en Death Valley naar San Francisco zal brengen. Onderweg dienen we de camper van A tot Z te testen, zodat men de eventuele gebreken nog kan repareren voordat ie echt verhuurd wordt.

Actief sinds 27 Feb. 2017