Maandag 20 maart - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu Maandag 20 maart - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu

Maandag 20 maart

Door: Attje

Blijf op de hoogte en volg Attje

20 Maart 2017 | Verenigde Staten, Page

Vandaag vertrekken we richting ons volgende high light, de bedoeling is dat we daarvoor 1 nacht overnachten in Page. Dit is een korte etappe onderweg naar Brice National Park. Voordat we het Grand Canyon National Park verlaten, gaan we eerst kijken bij de Watch Tower vanwaar uit je een prachtig uitzicht hebt over de canyon van de Colorado River. Dan gaat het verder over weg 86 naar Page en even voor dit dorp slaan we rechts af naar Antelope Canyon, waar we een tour doen door een prachtige canyon. Deze ligt in het Navajo indianen reservaat en deze indianen organiseren deze tour dan ook, het is een korte canyon, maar geweldig mooi. Echt de moeite waard.
Dan rijden we door Page en gaan de Glen Canyon dam in de Colorado River over. Wat een machtig bouwwerk!!! Vlak daarna, aan de oever van Lake Powell ligt de camping Wahweap Marina, waar we een nachtje verblijven. Morgen verder richting Bryce National Park.

• 21 Maart 2017 - 07:45

Geerhard:

Hoi Jan en Attje,

niets te veel gezegd over Page hoop ik.
    veel pleziet in Bryce en ik denk daara Zion.

groet Geerhard

• 21 Maart 2017 - 11:18

Willy Bruins:

Volgens mij hebben jullie het daar hartstikke goed naar de zin. Geniet er van.

• 22 Maart 2017 - 00:42

Attje Boom:

Ha Geerhard, jullie tip van Page was een hele goeie tip!!! Het weer werkt ook nog een fantastisch mee!!

Willy, we blijven ons hier verbazen over de landschappen waardoor we reizen. Het "kamperen" in de woestijn is toch wel heel bijzonder!!

Attje

Jan en ik gaan van 12 maart t/m 5 april 2017 een nieuwe camper van Road Bear van de fabriek in Middleburry vlakbij Chicago naar San Francisco brengen. Jan heeft een mooie route bedacht, die ons via Las Vegas, Grand Canyon en Death Valley naar San Francisco zal brengen. Onderweg dienen we de camper van A tot Z te testen, zodat men de eventuele gebreken nog kan repareren voordat ie echt verhuurd wordt.

Actief sinds 27 Feb. 2017