Zondag 12 maart - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu Zondag 12 maart - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Attje Boom - WaarBenJij.nu

Zondag 12 maart

Door: Attje

Blijf op de hoogte en volg Attje

12 Maart 2017 | Verenigde Staten, Chicago

Na een nachtje bij Van der Valk in Amsterdam te hebben geslapen, vertrekken we met de shuttlebus naar Schiphol. We moeten er 3 uur vantevoren zijn om in te checken en allerlei vragen over ons verblijf in de USA te beantwoorden, je wordt er echt gek van. Maar ja, ze zullen het wel nodig vinden.
Het vliegtuig van United heeft een half uur vertraging, maar tegen 11 uur zondagochtend vertrekken we dan toch. Het toestel zit barstensvol, ook met mensen die net als wij, een nieuwe camper naar de verhuurlocatie gaan brengen.

Na een goede vlucht komen we zondag rond half 2 aan in Chicago en we gaan met een taxi naar het hotel. Het is in Chicago behoorlijk koud, maar zonnig. ’s Avonds eten we bij de buurman: Shoeless Joe en dat was toch lekker!!
We hebben moeite om de ogen open te houden i.v.m. het tijdsverschil, maar we proberen meteen het nieuwe ritme op te pakken. Om 9 uur is het niet meer vol te houden, dus duiken we de koffer in. Om 3 uur ben ik echt klaar wakker en ga ik toch maar ff de e-krant lezen, terwijl Jan nog ligt te snurken.

Attje

Jan en ik gaan van 12 maart t/m 5 april 2017 een nieuwe camper van Road Bear van de fabriek in Middleburry vlakbij Chicago naar San Francisco brengen. Jan heeft een mooie route bedacht, die ons via Las Vegas, Grand Canyon en Death Valley naar San Francisco zal brengen. Onderweg dienen we de camper van A tot Z te testen, zodat men de eventuele gebreken nog kan repareren voordat ie echt verhuurd wordt.